ODPOWIEDZI NA CZĘSTE PYTANIA

Kto może złożyć zamówienie w naszym sklepie?

 

Każdy może złożyć zamówienie na naszej stronie. W przypadku nieposiadania firmy, w miejscu „nazwa firmy” prosimy o powtórzenie swojego imienia i nazwiska. 

 

Jakie posiadamy formy płatności i dostawy?

 

Zamówienie można złożyć z przesyłką pobraniową kurierską (22zł) lub ze zwykłą kurierską (18 zł). Posiadamy prócz pobrania możliwość płatności przelewem lub PayPalem. 

 

Firma obsługująca dostawy to DPD. 

 

Mają Państwo również możliwość odbioru produktów na miejscu pod adresem ul. Do studzienki 5 80-227 Gdańsk. Godziny otwarcia lokalu znajdą Państwo w zakładce „kontakt”.

 

W przypadku wykonania zakupów za ponad 400 zł, przesyłka jest darmowa (nie dotyczy przesyłek pobraniowych).

 

Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

 

Zazwyczaj opłacone i pobraniowe zamówienia wysyłamy w 1 dzień roboczy, jeżeli są złożone do godziny 12:00. Mogą pojawić się lekkie opóźnienia w przypadku promocji czy targów.

 

O realizacji zamówienia informujemy w mailu. Otrzymują Państwo nr do śledzenia przesyłki. Jej stan mogą Państwo sprawdzić na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

 

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

 

STAŁY RABAT

Każda z naszych kursantek otrzymuje stały kod rabatowy na produkty z zakładki RABAT. Wynosi on 10% i należy go wpisać po przejściu do koszyka w miejscu „WPROWADŹ KOD PROMOCYJNY”.

 

AKCJE PROMOCYJNE

Przy naszych akcjach promocyjnych, kody rabatowe zawsze mają swoją datę ważności. Dla kursantek dostępne są wyższe procentowo rabaty. W tym przypadku trzeba przesłać do nas zdjęcie certyfikatu na portalu Facebook lub na mail info@nikkmole.pl.

 

Wyższe kody rabatowe dla kursantek przy promocjach udostępniamy tylko w godzinach pracy biura. Jeżeli spóźnili się Państwo, nie będzie możliwości odtworzenia kodu promocyjnego po czasie opisanym w promocji. 

 

Jak otrzymać fakturę za zakupy ?

 

Aby otrzymać fakturę prosimy o podanie swoich danych w miejscu „DANE DO FAKTURY” po przejściu do koszyka. W przeciwnym razie zbyt szybko może zostać wystawiony paragon i wysłany wraz z zakupami. 

 

Nie napisałam danych do faktury i otrzymałam paragon. Co teraz ?

 

W tym przypadku należy przesłać do nas oryginał paragonu na adres:

 

Nikk Mole

ul. Do studzienki 5 

80-227 Gdańsk

 

Na odwrocie paragonu prosimy o napisanie swojego nr zamówienia.

 

Złożyłam zamówienie przez przypadek. Co zrobić?

 

Aby anulować całość zamówienia prosimy o jak najszybszą wiadomość pod mail info@nikkmole.pl. W przypadku wysłania zamówienia na wskazany adres, anulowanie nie będzie możliwe. 

 

Mój produkt ma wadę/W przesyłce nie ma całości zamówienia. Co zrobić?

 

Jeżeli otrzymali Państwo wadliwy produkt lub niekompletne zamówienie prosimy o wiadomość na mail info@nikkmole.pl a rozpatrzymy Państwa reklamacje tak szybko jak będzie to możliwe. Prosimy w tym przypadku o przedstawienie paragonu lub faktury jako dowód zakupu. Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w naszym regulaminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie ? Napisz do nas: info@nikkmole.pl